Bon ana 2007! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu Bon ana 2007! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu

Bon ana 2007!

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

04 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Zo de kerst zit er alweer op en t is 2007!! We zijn eerste kerstdag begonnen met een kerstontbijt met de huisgenoten, lekker in de warmte ;) ‘s avonds zijn we geheel naar Hollandse traditie gaan gourmetten, maar 4 stukjes vlees voor 45 piek was niet zoveel, beetje jammer.. Uiteraard hebben we ons overdag vermaakt op het strand, net als 2e kerstdag.. Toen zijn we ‘s avonds wezen eten bij Jan Willem, Sander, Sander en Eline, wat echt super lekker was: een 4 gangen-diner met een biertje erbij! En dat voor maar 15 piek, ideaal! Vervolgens zijn we nog ff wezen stappen, lekkere kerst gehad dus :D Donderdag hadden we afscheidsetentje van Anouk en vrijdag van Tamara en Claudia. Die laatste 2 hebben ons nog verlaten voor het nieuwe jaar, Anouk heeft t nog uitgehouden tot nieuwjaarsdag ;) Vanaf de kerst zijn er elke avond ergens vuurwerkshows geweest, voornamelijk met honderd duizend klappers.. Wij besloten om zaterdag bij de laatste toch maar eens een kijkje te gaan nemen en dat hebben we geweten zondag ochtend! (of in ieder geval ik :p) Mijn Venezuelaanse collega is zelf nog langsgekomen om met ons allemaal NIET te praten, aangezien wij geen Spaans verstaan en spreken ;) Zondag zijn we begonnen met het vieren van het Nederlandse oud en nieuw, waarna we nog 5 uur moesten wachten tot het Antiliaanse feest losbarste.. We zijn vanaf de pontjesbrug om 12 uur vuurwerk gaan kijken.. Daarna was er niet zoveel meer te doen voor de gemiddelde Makamba (buitenlander), dus we zijn maar naar Casa Lulu terug gegaan.. Oja ik ben ook nog op de foto geweest met een slang, zie foto’s hieronder!

Ondertussen ben ik weer met 2 voeten op aarde en is de stage weer volop bezig, ik moet nu echt hard gaan werken aan m’n stageverslag, want over 5 weken ben ik alweer thuis.. Ik ben ook al bezig met regelen voor m’n volgende stage in Zwolle.. Eerste dat ik geregeld heb is dat ik met de carnaval nog vrij ben ;)

Nou dat was het wel weer.. Doeidoei en tot laterssss… Viv!

  • 04 Januari 2007 - 08:59

    Hans En Rinske:

    hay meis,
    Gelukkig nieuwjaar!! Klink allemaal hardstikke leuk daar!!

    groetjes ons

  • 04 Januari 2007 - 14:25

    HJ:

    Doe je goed, met carnaval vrij! Natuurlijk is HJ ook vrij alhoewel ik ben nog steeds vrij met m'n hernia'tje. Marjon begeleid dit jaar de miniraad van De Kluivers (www.dekluivers.nl) en HJ zal dat proberen te doen met de grote raad van elf. Geniet nog effe lekker daar, verslag komt wel goed, jou kennende. we gaan mekaar weer spreken.
    Groeten
    DE Veemannen.

  • 04 Januari 2007 - 16:57

    Mama:

    hoi lieverd
    gister heb ik je nog op msn gesproken en gezien dat zijn echt mooie momenten voor mij !
    Je ziet er ook zo goed uit ! Maar moeten we rekening houden met een slang als je terug komt ? Dat komt je ziet er nogal stoer uit met die slang om je nek!
    Wat schrijf je belevenissen toch super leuk op ik wist niet dat je dat ook zo goed kan.
    En Vivian we zijn al zo reuze trots op je !
    dikke kus je mama

  • 04 Januari 2007 - 18:39

    Robert:

    Heey vivian.
    Leuk om je verhalen te lezen, met die vrije tijd moet je natuurlijk wel goed omgaan anders komt dat verslag nooit af ( spreek uit ervaring, na 1.5 jaar pas de studiepunten binnen ). Maar het zal er wel superr zijn, met al die zon raak je ook niet uitgefeest dan is het weer snel ochtend;). Nog veel plezier toegewenst en ja wat zal je moeder trots wezen :P:D
    groetjes Robert

  • 04 Januari 2007 - 18:49

    Andre:

    Hey Viv,
    Hier komt ie hoor..
    gelukkig nieuwjaar!
    dat komt wel goed he

  • 05 Januari 2007 - 18:28

    Emmy:

    Happy New 2007
    En veel feestplezier voor het jaar toegewenst!!!

    Dikke kus Emmy uit het koude noorden

  • 05 Januari 2007 - 21:00

    Monique Kos:

    Vivian gefeliciteerd met je verjaardag.
    We hebben je foto's gezien dat ziet er lekker warm uit, beter als in Nederland. Verder wens ik je nog een goede tijd en tot ziens.

  • 05 Januari 2007 - 23:38

    Nouk:

    schat mis je.. heb net een smsje gestuurd voor je verjaardag, nog wel geen 12u in Curacao maar nu ik in NL ben pas ik me daar maar aann aan.. Gefeliciteerd! kus Nouk!

  • 06 Januari 2007 - 09:46

    Steven:

    heeej sussie
    GEFELICITEERD he :D nou nog een prettige dag he doei(K)

  • 06 Januari 2007 - 10:17

    Tante Sonja:

    Hoi vivian van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er iets moois van maar dat zal wel lukken denk ik als ik je verhalen zo lees verder wens ik je een gelukkig 2007 en nog een fijne tijd op dat prachtige eiland

  • 06 Januari 2007 - 10:57

    Ann, Jaap, Maya,lisa:

    Hoi Vivian,
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag, veel plezier en natuurlijk ook een heel gelukkig 2007 toegewenst!!
    groetjes, Jaap, Anneke Maya en Lisa

  • 06 Januari 2007 - 13:33

    Simone:

    heey vivian gefeliciteert met je verjaardag!

  • 06 Januari 2007 - 14:25

    Omi:

    lieve vivian ,van harte gefeliciteerd met je verjaardag.een vreemde dag nu je er niet bent .we nemen er een op .We zyn met zijn drieen naarHoorn geweest Ik heb een nieuwe bril gekocht hij is wel hip geloof ik Tante marga was af je moeder en mijn tempo ligt wat hoger.jemoeder heeft een heel mooie jas opa en ik wensen je een fijne dag dikke kus van ons dag

  • 06 Januari 2007 - 14:33

    Buuf Joke:

    hallo vivian
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !Maak je toch maar ff mee in verweggistan.Net omi weer het internet opgeduwd, knap hoor op die leeftijd.Wij nemen er ook maar 1 op je gezondheid ,kan nooit verkeerd zijn.groet joke

  • 06 Januari 2007 - 14:41

    HJ:

    Hoi Viv.

    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.

    Enne neem er gerust een op je gezondheid.
    Groeten:-)
    De veemannen

  • 06 Januari 2007 - 17:30

    De Kokkies :

    hey viv

    hartelijk gefeliciteerd met je 20e verjaardag en maak er een leuke dag van!! kusjes ons

  • 06 Januari 2007 - 23:05

    Fam Koolen! :

    Hey Viv,
    Een beetje laat! Maar als nog 'hartelijk gefeliciteerd hoor'!:)
    Veel liefs van ons.....!!!

  • 07 Januari 2007 - 10:52

    Jocelyn :

    Hoi Viv!!
    Nou tijd geleden zeg!
    Voordat je (alweer) terug komt moet ik van mezelf je tenminste nog een keertje schrijven(uhum) mailen!?
    Ik hoor en zie nog steeds leuke berichten van je en die berrug wat zwaar niet ben ik ook nog op geweest !!
    Viv nog van harte!! TWINTIG !!!! Ik had pap en mam nog ff gebeld!
    Maar nog even ploeteren op dat stageverslag en dan ben je alweer bijna thuis!
    Viv vanuit een errug nat middenmeer de groetjes en tot gauw!!
    nog maar even genieten daar! je zal het nog missen! doe ik ook soms!
    gr. jocelyn en de rest!!










































































































  • 07 Januari 2007 - 12:14

    WILMA:

    HOI VIV
    NOG VAN HARTE GEFELICITEERD. BEN JE LEKKER UIT ETEN GEWEEST?
    WIJ HEBBEN EEN BORRELTJE GENOMEN HOOR. GENIET NOG LEKKER EN WE DENKEN AAN JE.

    DE BRUINTJES UIT AP.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2007

Weer thuis!

02 Februari 2007

Laatste week...

09 Januari 2007

20: Tsjonge moet ik me daar ook naar gedragen?!?!

04 Januari 2007

Bon ana 2007!

23 December 2006

Bijna kerst!!
Vivian

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 43637

Voorgaande reizen:

21 Mei 2014 - 10 Juni 2014

Canada

12 Oktober 2010 - 31 Januari 2011

Australie

08 September 2006 - 10 Februari 2007

Curacao

Landen bezocht: