Laatste week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu Laatste week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu

Laatste week...

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

02 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Dit is waarschijnlijk mijn laatste berichtje vanaf zonnig Curacao.. Over een week ben ik alweer thuis, de tijd gaat echt snel..
Zoals jullie misschien al gehoord hadden is er bij ons in huis ingebroken en uiteraard is mijn laptop meegenomen, of eigenlijk is t nog erger: t was niet eens mijn laptop, maar van ome Martien.. Zal nog eens wat aan me uitlenen :s Gelukkig is de politie hier wel snel, t heeft maar een week geduurd voordat ze zijn komen kijken bij ons ingeslagen raam... Ach ja zo gaan die dingen zullen we maar zeggen..

Afgelopen week hebben we nog 3 mensen weggebracht naar t vliegveld, was weer gezellig als altijd daar; gelukkig hebben we de foto's nog, want mijn zicht was beperkt ;)

En dan nu weer wat leukere praat; we hebben van t weekend weer heerlijk op t strand gelegen! Ook hebben we er 6 nieuwe huisgenootjes bij, dus we zitten weer met 13 meiden, 1 verschil met de vorige keer......nu zit er ook nog een jongen bij..(als je dacht dat jou leven zwaar was, haha)

M'n stage zit er bijna op, nog 2 daagjes, maandag beoordeling en dan zal ik wel horen of ik hier nog langer moet blijven ;)
Ik heb in ieder geval al wel m'n afscheidsfeestje gepland morgenavond, samen met Danielle en Jan Willem!
En dan de week daarna feest aan de dijk, ik heb er zin in moet ik zeggen!
Maar ik ga nu eerst nog ff lekker genieten van t lekkere weer en t relaxte leven :)

Laterssssss

  • 03 Februari 2007 - 08:33

    Anita:

    Nou viv, geniet er zeker nog even van en kijk er naar uit om je weer te zien zaterdag!!!! Alvast een goede reis!

  • 03 Februari 2007 - 15:41

    Tineke:

    He viv, wij zijn net terug uit oostenrijk, mooie vakantie gehad en goed kunnen skien. Nog een paar dagen en dan ben jij ook weer terug van je 'vakantie' stage. tot over een paar dagen

  • 05 Februari 2007 - 10:26

    Annemiek:

    Hey Viv... ik leef met je mee, het 'laatste-week-gevoel' komt weer helemaal boven... (hoewel ik dat de hele laatste maand had voordat ik wegging ;)) Hoorde idd van Edward (jaja we hebben nog contact) dat er was ingebroken, en dat het huis er niet schoner op was geworden ;) Veel sterkte bij de laatste keer Hato (snik!!) en natuurlijk ook met je stage in Zwolle! Mocht je daar eens een weekend overblijven, of in Grun, dan horen we het he!!
    Liefs, Annemiek

  • 05 Februari 2007 - 13:33

    Omi:

    Hallo vivian dit word ook mijn laatste mailtje ik ben zaterdag met mam naar hoorn geweest gezellig het is hier nu lekker weer dan is de overgang niet zo groot voor jou wij heebben zin om je zaterdag weer te zien groetjes van opa en omi kus

  • 05 Februari 2007 - 13:36

    Joke H.:

    hoi vivian
    mooie tijd gehad en nu weer naar huis.En naar Niek En de carnaval, kortom je zal weer ff moeten wennen maar het komt goed. Groetjes.

  • 05 Februari 2007 - 16:45

    Denise:

    Hoi Viv,
    Geniet nog maar van je paar laatste dagen daar!Ik spreek je snel wel weer n keertje met uitgaan ;)
    Goeie reis alvast! Tot snel!!

  • 05 Februari 2007 - 21:42

    Inge:

    Hey Vivian,

    How's life? Lees dat het alweer je laatste week is op Curaçao...is naar hè!! Geniet er zeker nog van! Hoe was het afscheidsfeest samen met Danielle en Jan Willem??? Vast lachen, er is vast weer genoeg drank genuttigd, haha.
    Echt naar dat er is ingebroken!
    Misschien leuk om een keer een reunie te houden hier in NL!!!
    Heel veel plezier nog daar, en doe de groeten aan iedereen die ik ken!!!

    Liefs, Inge

  • 07 Februari 2007 - 17:12

    Margreet En Emma!:

    Hey Vivianne!

    Wat vervelend dat je laptop nou net gestolen is. Ze dachten vast haar tijd zit er bijna op die kunnen wij dan nog wel gebruiken.:) (toch lullig)Maar nog veel plezier en een hele goede reis! Tot zaterdag waarschijnlijk komen we iets later, want leo is met Teun en Koen een paar daagjes naar Berlijn. En komt zaterdag terug. Dikke kus, Margreet en Emma.!

  • 07 Februari 2007 - 18:55

    Mama:

    Lieverd we kunnen niet wachten tot we je weer kunnen ophalen !!!1
    Je geniet nog effe van je allerlaatste stranddagje fijn hoor.Je verlangt heel erg naar een warme douche en lekker in je eigen bed, onder je dekbed nou alles is er klaar voor hoor!
    We wensen je een goede terugreis en we staan op schiphol met je Niek en je Steef !!!
    doei kus doei kus doei kus Mam en Pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2007

Weer thuis!

02 Februari 2007

Laatste week...

09 Januari 2007

20: Tsjonge moet ik me daar ook naar gedragen?!?!

04 Januari 2007

Bon ana 2007!

23 December 2006

Bijna kerst!!
Vivian

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 43636

Voorgaande reizen:

21 Mei 2014 - 10 Juni 2014

Canada

12 Oktober 2010 - 31 Januari 2011

Australie

08 September 2006 - 10 Februari 2007

Curacao

Landen bezocht: