Singapore Changi Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu Singapore Changi Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu

Singapore Changi Airport

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

13 Oktober 2010 | Singapore, Singapore

Zo, nou het eerste stukje van de reis zit erop. Ben in Singapore aangekomen na 13 uur vliegen, wel lekker geslapen onderweg dus dat ging best goed. Nu 8 uur wachten en dan op naar Melbourne!!!
See you later!

• 13 Oktober 2010 - 08:16

Anneke:

Hoi Vivian,
    ik had even gemist dat je al weer weg ging. zeker je buitenland stage, die toch 4 maanden moest zie ik. Veel plezier daar. Waar ga jij je stage doen? Kan mij een of ander hostel in de buurt van een boemeltreintje bij Melbourne nog herinneren, waar werk op het prikbord hing (en een paddodrankje werd gepromoot, maar daar heb ik me niet aan gewaagd)
    groeten
    Anneke

• 13 Oktober 2010 - 09:48

Hans En Rins:

Ha viv, heel veel plezier op je reis!! We hopen dat het laatste gedeelte van je reis ook zo voorspoedig mag gaan!! Groetjes Hans en Rinske

• 13 Oktober 2010 - 12:14

Theo:

Hoi Vivian,
    Het gaat nu toch echt gebeuren! Veel succes in the land down under.
    Groet Theo

• 13 Oktober 2010 - 15:31

Joke Hilverda:

Hey Vivian !
    Bedankt voor het verslag ,ik zal omi meenemen ,kan ze je lezen en foto,s kijken !
    groetjes joke

• 13 Oktober 2010 - 18:09

Mariette:

suc6 met wachten! ;) ik hoop dat de stukjes die je in de toekomst gaat schrijven wel wat langer zijn dan deze :P
    xxx jet

• 13 Oktober 2010 - 18:24

Kevin:

Hey Vivian!

Lekker dat je onderwerp hebt kunnen slapen! Scheelt een hoop. Nog veel succes met het laatste stukje vliegen!

Kevin

• 13 Oktober 2010 - 18:24

Anita:

Zeg, jij houd het kort ;). Goede reis nog. Op naat het mooie weer!!!

• 14 Oktober 2010 - 07:39

Sonja Janssen:

Hoi Vivian,

spannend hoor!!!! zal je op de voet volgen...hoop dat het tweede gedeelte van de vliegreis ook een beetje is meegevallen....

groetjes sonja

• 14 Oktober 2010 - 11:58

De Veemannen:

Hoi Viv,

Wat naar vandaag is het maar 28/35 graden waar je heen gaat, dat valt effe tegen. Jou kennende komen er nog hele grote verhalen op deze site dus dat gaat ongetwijfeld goed komen. Groetjes en speak to you soon.

• 14 Oktober 2010 - 19:46

Marie:

Hey Viv,
    kort van stof,haha!
    Ik ben tante geworden!!
    Job is vannacht geboren, hij lag aan de beademing, maar vanmiddag lag hij in de coufeuse alleen nog aan extra zuurstof en ademde hij zelf. Een prachtig jongentje!!
    Liefs
    gelukkig tante Marie;)