Stage en Healesville Sanctuary - Reisverslag uit Monbulk, Australië van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu Stage en Healesville Sanctuary - Reisverslag uit Monbulk, Australië van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu

Stage en Healesville Sanctuary

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

16 December 2010 | Australië, Monbulk

Goed, tijd voor een korte update voordat ik lekker 2 weken vrij ben!

Je leest het goed: morgen nog 1 dagje werken en dan ben ik vrij tot in het nieuwe jaar :)
Op stage alles nog alles onder controle. Ik begin al aardig spierballen te krijgen denk, want het werken wordt steeds minder zwaar. Moet ik er bij zeggen dat ik nu ook wel wat mooiere klusjes krijg, zoals de lelies naar de schuur brengen met de quad of Landcruiser.
Vorige week vrijdag na het werk lekker aan een VB (Vivian Bier ;)) en uiteindelijk bij een collega blijven slapen. Zaterdagavond gingen we met de collega’s uit eten bij een Nepalees restaurant (weer eens wat anders, erg lekker!) om daarna weer een biertje te doen en zondags met z’n allen irissen te gaan plukken. Een lekker collegiaal weekendje dus…
Afgelopen zaterdag naar Healesville Sanctuary geweest, een dierenpark met allemaal Australische dieren, dus……..eindelijk kangaroos gezien! Uiteraard heb ik hier een aantal plaatjes gemaakt van de dieren die ik bekeken heb, dus ik zou zeggen kijk even naar de foto’s. Er zijn ook een aantal dieren die er niet tussen staan zoals de reptielen en het vogelbekdier. De Tasmanian devil staat ook niet op de foto, maar dat is voornamelijk omdat ik die ook niet gezien heb ;)
Zaterdag ga Melbourne in met Stefan, zondag ome Martien ophalen van het vliegveld en dan gaan we een beetje rondreizen. Oud en nieuw wordt uiteraard gevierd in Sydney, ik ben benieuwd!
Oja ik heb ook een paar plaatjes van Koomen en Co erbij gezet, om een beetje een beeld te geven van het bedrijf.

Nouja tot zo ver weer, volgende keer hoop ik te kunnen vertellen over wat ik onderweg en in Sydney heb gezien!

  • 17 December 2010 - 16:47

    Erik:

    Sounds good allemaal Viv, Veel plezier in Sydney.. maar dat zal wel goedkomen.

  • 17 December 2010 - 17:57

    Wilma:

    Hoi Viv.

    ik ben weer op de hoogte hoor.
    Veel plezier met ome Smartie.

  • 18 December 2010 - 09:31

    Kevin:

    Hey Vivian!

    Leuk weer wat van je te horen :D. Goed dat je eindelijk een kangoeroe hebt gezien! Die moet je natuurlijk wel gezien hebben als je in Australië bent geweest ;). Gaaf dat je op een quad de lelies mag vervoeren. Lijkt me erg leuk ;). Geniet straks van je vrije weken! Oud en nieuw is volgens mijn vader en broer geweldig in Sydney. Het vuurwerk schijnt helemaal geweldig te zijn. Have fun!

    Kevin

  • 22 December 2010 - 18:00

    Mama:

    Hey lieverd je even een super fijne relaxste vakantie wensen! We hopen dat je een fijne Kerst en een super jaarwisseling hebt daar in het voor ons zo verre Austalie. Je boft maar dat je niet alleen bent deze dagen maar dat je Ome Martien nu bij jou is dat vast erg gezellig ....
    We vinden het fijn dat je zo`n geweldig adres hebt bij Hetty en John je hebt het echt getroffen lieverd. Nou heel veel liefs Mam

  • 24 December 2010 - 08:21

    Arjen:

    Hey hallo Vivian,

    Lekker dat het allemaal veel lichter wordt. Heb je hier in de kelder geen tillift meer nodig ;-)

    Geniet van je vrije dagen daar down under.

    Hele fijne kerstdagen ook zonder sneeuw (want dat ligt allemaal hier...) en een hele goede jaarwisseling in Sydney.

    Tot volgend jaar!

    Groeten

    Arjen

  • 24 December 2010 - 13:44

    Marion Mars Liz Jimi:

    Gezellige feestdagen en spetterend het nieuwe jaar in!

  • 26 December 2010 - 16:44

    Margreet En Leo:

    Bedankt voor jullie kaartje!
    Nog een fijne kerstavond, en alvast een goede jaarwisseling met vast en zeker nog een heleboel uitdagingen voor het nieuwe jaar!

    Liefs van ons allemaal

  • 26 December 2010 - 17:11

    Anneke:

    hoi viv, ik hoor van jaap dat er een mail met vraag is binnengekomen, maar we zijn nu bij jan en elly voor kerstdiner, dus kan jaap z'n mail niet checken. Was het voor adres Sarah Portegys> die heb ik wel thuis maar die woont in New Zeeland (auckland) haar vriendin moet wel in australie wonen, maar dat adres weet ik niet!
    veel plezier en fijne feest dagen ook voor Martien

  • 30 December 2010 - 08:13

    Sonja:

    Hey Vivian...

    Blij te lezen dat alles zo goed gaat daar. Fijne jaarwisseling en tot gauw ('t wordt nu ook wel weer tijd dat je weer terug kom hoor!!!!)

    groetjes sonja

  • 30 December 2010 - 09:42

    Linda:

    hoi vivian,
    leuk om te lezen wat je allemaal aan het doen bent daar.
    Geniet nog lekker van je vakantie en veel succes de laatste weken in australie. Nog een fijne jaarwisseling!!!!

    groetjes Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Monbulk

Australie

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2011

Westkust en weer naar huis!

19 Januari 2011

Laatste weekje stage!

10 Januari 2011

East coast, new year Sydney and birthday!

30 December 2010

Up north

16 December 2010

Stage en Healesville Sanctuary
Vivian

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 43641

Voorgaande reizen:

21 Mei 2014 - 10 Juni 2014

Canada

12 Oktober 2010 - 31 Januari 2011

Australie

08 September 2006 - 10 Februari 2007

Curacao

Landen bezocht: