Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

23 Mei 2014 | Canada, Vancouver

Woensdagochtend vertrokken naar Schiphol.. We denken alle spullen mee te hebben, alleen de zonnebrand is kwijt. Op Schiphol nog een bakkie gedaan met mam, Steef en Eline en daarna op naar de gate. Zonnebrand bleek in handbage verstopt, dus die ging direct de vuilnisbak in..Na een lange vlucht, waar Niek met bloeddoorlopen ogen uikwam van het vele film kijken, op zoek naar ons hotel.. Na een tijdje heen en weer lopen (inmiddels na middernacht Nederlandse tijd) de weg gevraagd en het Century plaza hotel gevonden! Prachtige ruime kamer op de 29e verdieping, met fantastisch uitzicht over de stad! Tot 7 uur lokale tijd wakker weten te blijven, maar toen vielen we allebei om..
Donderdagochtend op tijd wakker, ontbijtje op de kamer, bakkie bij de Starbucks en op naar de fietsenverhuur.. Stuk gefietst door Stanley park en besloten de Lions gate bridge over te fietsen naar north Vancouver, met als doel de Cappilano suspension bridge...Pfff, dat was een barre tocht.. Eerst de Lions gate overwonnen, toen dachten we dat we er bijna waren.. 2,2 kilometer bergopwaarts verder was daar de suspension bridge eindelijk! Mooie attractie van gemaakt, met meerdere paden, maar dat mocht ook wel voor de dat geld.. De terugweg was een stuk aangenamer, daarna de tocht door Stanley park nog afgemaakt en na 5 uur de fietsen weer ingeleverd. Sportief dagje al zeggen we het zelf, de fietsenverhuurder keek ook raar op toen we vertelden waar we geweest waren. Zometeen lekker eten, op tijd te bed en morgen onze camper ophalen!

• 23 Mei 2014 - 14:58

Eline:

Leuk begin van de vakantie zeg! Lekker even fietsen :D
    Op deze manier weten we toch nog wat jullie zoal aan het doen zijn :) Leuk!

• 24 Mei 2014 - 15:05

Marieke En Ties:

Wat een sportief begin van jullie vakantie! Leuk dat we jullie af en toe kunnen volgen.
    Ties vindt de foto's erg leuk!
    Groetjes

• 27 Mei 2014 - 22:52

Carina:

Vet leuk viv dat ik jullie weer kan volgen
    Als jullie nu gewoon lekker blijven reisen
    Zie ik ook nog wat vd wereld ha ha
    Have fun samen xx