Weer thuis! - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

12 Mei 2007 | Nederland, Wieringerwerf

Zo nou dat zit er ook weer op.. Ik ben vrijdagochtend om 10 uur aangekomen op schiphol! Het afscheid op Hato was weer een goeie tranentrekker, haha.. Ook hier zijn uiteraard weer foto's van gemaakt, wel tof dat er zoveel huisgenootjes waren om Jan Willem en mij uit te zwaaien! Toen we eenmaal door de douane waren, bleek dat ons vliegtuig wat vertraging zou hebben, dus hebben we ons laatste biertje op het eiland gepakt en wat souvenirs gekocht!
Na een lange vliegreis over de oceaan, kwamen we aan onder de wolken van het koude Nederland. Uiteraard vielen we met ons neus in de boter: het zag er koud, grijs en regenachtig uit..... direct hadden we het idee weer terug te gaan, maar bij de gedachte aan een goed feest, besloten we toch maar op zoek te gaan naar onze bagage!
Dit ging best vlot en nadat ze Jan Willem z'n koffer op z'n kop hadden gehaald bij de douane (ja, ik zie er toch betrouwbaarder uit :p), richting uitgang. Hier werd ik opgewacht door m'n moeder, vader, Steven en Niek uiteraard! Toch wel fijn om weer terug te zijn hoor!
Na nog de nodige tranen om het afscheid van Jan Willem, vertrokken we richting huis.
Thuis aangekomen hing er een spandoek 'welkom thuis' en de feestzaal was al voor een groot deel ingericht :)
En dan.... eindelijk weer eens lekker onder de warme douche en onder m'n eigen dekbed slapen!
Zaterdag: de dag van m'n feest! Vanaf een uur of 8 begonnen de familieleden binnen te druppelen en later op de avond kwamen ook vrienden aan, ik vond het heel fijn om iedereen weer te zien! Ik hoop dat iedereen net zo genoten heeft als ik, want dan was het zeker een geslaagd feest! (hieronder een aantal foto's van de avond)
En dan nu weer terug naar het 'gewone' leventje hier in Nederland; over een paar weken begin ik weer een nieuwe stage in Zwolle, maar eerst moet ik maar eens hard aan het werk om m'n rekening weer enigsinds op saldo te krijgen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wieringerwerf

Curacao

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2007

Weer thuis!

02 Februari 2007

Laatste week...

09 Januari 2007

20: Tsjonge moet ik me daar ook naar gedragen?!?!

04 Januari 2007

Bon ana 2007!

23 December 2006

Bijna kerst!!
Vivian

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 43660

Voorgaande reizen:

21 Mei 2014 - 10 Juni 2014

Canada

12 Oktober 2010 - 31 Januari 2011

Australie

08 September 2006 - 10 Februari 2007

Curacao

Landen bezocht: