Monbulk - Reisverslag uit Monbulk, Australië van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu Monbulk - Reisverslag uit Monbulk, Australië van Vivian Bruin - WaarBenJij.nu

Monbulk

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

15 Oktober 2010 | Australië, Monbulk

Ik ben heelhuids aangekomen bij m’n verblijfplaats hoor!
Eenmaal uit het vliegtuig vandaan was ik ook zo door de douane heen, dacht ik gelijk geld te pinnen om het openbaar vervoer te betalen, werd het pasje opgegeten (geen idee waarom)…… gelukkig die van m’n broertje z’n Australische rekening, dus ik kon ik nog van m’n eigen rekening pinnen.
Na de lange reis was ik uiteraard wel een beetje moe, maar gelukkig kwam Hetty me ophalen van de trein in Belgrave zodat ik de laatste kilometers niet hoefde te lopen ;)
Hetty en John wonen vlakbij het dorpscentrum van Monbulk, waar ik een tweepersoonskamertje voor mezelf heb! Gistermiddag nog even een rondje gelopen in Monbulk waar ik telefoon/internet tegoed heb gehaald. Dat was nog aardig opletten omdat auto’s hier van de andere kant komen dan je verwacht, vanwege het links rijden.
We zijn ook nog even langs geweest bij m’n stagebedrijf Koomen, daar ga ik maandag (om 7 uur!) beginnen. Ben heel benieuwd!
Vandaag regent het hier pijpenstelen bij een graadje of 15, dus echt mooi weer is het nog niet, maar dat schijnt van de week beter te worden. Moet maar snel een auto hebben, want dan kan ik tenminste een beetje rondtoeren in de omgeving. Het is hier lekker groen en niet helemaal vlak, dus dat moet mooie plaatjes opleveren!
Nou dat was ‘m weer, dit keer iets langer dan het vorige berichtje ;)

• 15 Oktober 2010 - 06:18

De Veemannen:

Wat een naar uitzicht heb je, je had natuurlijk veel liever tegen een blinde muur aangekeken, of 4 hoog achter uitzicht gehad.7 uur is best optijd, maar je moet maar zo denken als jij klaar bent moeten wij nog beginnen.
    Ga je spreken

HJ

• 15 Oktober 2010 - 07:43

• 15 Oktober 2010 - 07:44

• 15 Oktober 2010 - 07:44

• 15 Oktober 2010 - 07:45

Henriette:

Sorry ging niet helemaal goed denk ik.

• 15 Oktober 2010 - 09:52

Lin En Julia:

Dag Viv!

Het ziet er maar grandioos uit zo! Ga er lekker van genieten, de tijd is zo om!

Knuffel van ons (Julia vanuit haar bed, die ligt heerlijk te knorren!)

• 15 Oktober 2010 - 10:46

Mariette:

ja..dit begint er al op te lijken. zelfs met fotows erbij!! goed bezig. haha

• 15 Oktober 2010 - 14:47

Kevin:

hey Vivian!fijn dat je goed bent aangekomen!succes met je jetlag en veel plezier met je stage!als je een auto weet te regelen moet je niet gaan racen daar he!? ;).lekker dat je je eigen appertementje hebt.

kevin

• 16 Oktober 2010 - 09:01

Hans En Rins:

Ha Viv, oh lekker handig vast een discriminerend geldautomaat ik zou een aanklacht indienen!! Geniet er lekker van en we houden je site in de gaten.

Groetjes

• 17 Oktober 2010 - 08:12

Gert En Marieke:

Hey Viv,

Ziet er leuk uit.
    Benieuwd hoe de tulpen in Australië zijn. We wachten op de foto's (haha)

Groetjes van ons

• 17 Oktober 2010 - 17:52

Petra:

He Vivian!
    Goed bezig! Ik verwachtte al een berichtje vanuit Singapore airport met al die computers met gratis internet...
    Hopen dat het wat beter weer wordt. Had op het weerbericht al gezien dat het niet al te best was.
    Morgen beginnen met werken. Ben benieuwd. Qua opstaan verschilt het niet veel met de PET-tijden..hihi.
    Succes!

• 18 Oktober 2010 - 11:52

Arjen:

Hallo vivian,

Helemaal goed aangekomen daar down under?

Is het gelukt om te acclimatiseren voor dat je vandaag alweer om 0700 mag gaan beginnen?

Succes vandaag op je eerste dag!

En veel plezier met je verblijf!

Groet,

Arjen

• 18 Oktober 2010 - 13:20

Elise En Linda:

Hoi viv!!!
    Wat ontzettend leuk om te lezen (vanaf de C-cam haha) dat je veilig bent aangekomen! Echt weer wat voor jou om je pasje op te laten eten. Tip: niet meer pinnen rond etenstijd ;) Mooi kamertje hoor! En 7 uur beginnen is voor jou toch echt peanuts!
    Wij wensen je een hele fijne tijd en tot mails!

Groetjes linda en elise

• 20 Oktober 2010 - 12:42

Manon:

Hoi Vivian,

Klinkt allemaal heel leuk, daar beneden! En, heb je al een Vee-Bee gehad?
    Heb even ge-googled en zag dat je vlakbij Melbourne zit. Mocht je nog gaan toeren: Bendigo vond ik heel leuk! Maar ja, da's wel al weer zo'n 16 jaar geleden. (Oma vertelt...)
    En voor 't geval je het leuk vind om 't op te zoeken: Zo'n 150 ten noorden van Melbourne ligt Tongala. (Westelijk t.h.v. Shepparton) Daar hebben mijn nichtje en ik heel wat aardbeitjes en abrikozen geplukt. (Heet!) Vind 't wel grappig dat je daar nu (voor Australische begrippen dan) zo dicht bij zit!
    Is het stagebedrijf een beetje leuk? Wat voor werk doe je daar zoal?
    Groetjes van Manon